Centrum podpory pre SAP Ariba
Proces a školiace materiály SAP Ariba
1. Vystavenie požiadavky
Samoregistrácia dodávateľa pre Skupinu MOL.
Iba v tom prípade ak ešte nemáte obchodný vzťah so Skupinou MOL cez SAP Ariba.
Podrobný popis procesu registrácie nájdete na
2. Ariba Network registrácia
Ak ešte nemáte vytvorený svoj vlastný účet v rozhraní SAP Ariba Network.
Podrobný popis procesu registrácie nájdete na
3. Registrácia
Dokončite registráciu dodávateľa vyplnením dodatočných info v dotazníku Skupiny MOL.
Podrobný popis procesu registrácie nájdete na
4. Kvalifikácia
Staňte sa kvalifikovaným dodávateľom Skupiny MOL v systéme SAP Ariba.
Podrobný popis kvalifikačného procesu nájdete na
5. Reagujte na pozvánky do výberových konaní
Zobrazenie výzvy na predloženie ponuky, ktorú Vám zaslala Skupina MOL, a zaznamenanie odpovede.
Podrobný popis procesu získavania zdrojov nájdete na
6. Objednávky a ich Potvrdenia
Prijímanie a potvrdzovanie objednávok v Skupine MOL
Podrobný popis procesu nájdete na
Tím podpory dodávateľov MOL
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete podporu týkajúcu sa programu SAP Ariba, kontaktujte tím podpory dodávateľov Skupiny MOL na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.. Náš tím vám veľmi rád pomôže s akýmkoľvek problémom ktorý sa môže vyskytnúť počas prechodnej fázy.
Podpora SAP Ariba Network
Ak potrebujete podporu priamo súvisiacu s platformou SAP Ariba Network, s prístupom a funkčnosťou, použite nasledujúce kanály podpory SAP Ariba:
Kontaktujte zákaznícky servis (pre Standard účet)
Podpora dodávateľov SAP Ariba