Kampaň k projektu Talenty novej Európy bodovala na súťaži Digital Pie 2023
Spomedzi 99 shortlistových prác si svoj kúsok pomyselného „koláča" odniesla minuloročná kampaň „Len talent nestačí“ grantového programu Talenty novej Európy. Na nápade a exekutíve spolupracoval Slovnaft s agentúrou oh my DOT.
Porota kampaň ocenila už zaradením na shortlist, pričom obe nominácie boli premenené na ocenenie: zlatý PIE za exekutívu kampane v oblasti neziskových projektov a bronzový PIE za nápad. „Výborne zexekuovaná myšlienka postavená na skutočnom insighte. Kampaň neostala len pri údernom vizuále a prekvapivom videu. Tvorcovia ju rozohrali šikovne a adresne na ďalších online platformách. To prácu urobilo výnimočnou a zaslúži si ocenenie," vyjadrila sa kmeňová porota súťaže, ktorej ďakujeme za ocenenia.
Marketingovú súťaž Digital PIE vyhlasuje už sedem rokov Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz. Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok.
Pozrite si krátke video o kampani „Len talent nestačí“.