Za necelé dva týždne "pribudlo" do Tatier
Tlačová správa Za necelé dva týždne "pribudlo" do Tatier 40 tisíc stromčekov SLOVNAFT 3.1.2005
Za necelé dva týždne trvania nálepkovej kampane Skupiny MOL s názvom „Stromy pre Tatry“ sa na čerpacích staniciach SLOVNAFT v SR a MOL v Maďarsku predalo 40 tisíc nálepiek. Motoristi tak pomohli symbolicky vysadiť do Tatier 40 tisíc stromov.
Prispieť na záchranu Tatier zničených veternou smršťou môže každý, kto si do konca januára 2005 na čerpacích staniciach Skupiny MOL kúpi “svoj stromček” v podobe nálepky so symbolom kampane. Cena nálepky je 15 Sk, čo pokrýva náklady na výsadbu jedného stromčeka. Kúpou každej nálepky tak pribudne do tatranských lesov ďalší stromček.
Okrem SR sa nálepky už predávajú v Maďarsku a v krátkom čase by mali nasledovať aj ďalšie krajiny. Zapojením kľúčových krajín obchodného teritória Skupiny MOL tak projekt získal medzinárodný rozmer. Cieľom projektu je preukázať medzinárodnú spoluprácu a solidaritu v prospech symbolu Slovenska i Strednej Európy a získať finančné prostriedky na zalesnenie Tatier zničených veternou smršťou, ktoré si zaslúžia medzinárodnú pomoc. „Veríme, že sa nám podarí zmobilizovať čo najviac šľachetných ľudí a spoločne dosiahneme, aby Tatry opäť pokrývali lesy,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SLOVNAFT Vratko Kaššovic.
Ako je známe, po prírodnej katastrofe, ktorá zničila veľkú časť tatranských lesov, SLOVNAFT okamžite ponúkol svoju pomoc. Spoločnosť poskytla Štátnym lesom TANAP-u na revitalizáciu tatranských lesov zničených veternou smršťou 15 mil. Sk. Dar SLOVNAFTu podporil aj jeho strategický partner, spoločnosť MOL, ktorá na uvedené účely darovala ďalších 5 mil. Sk.
Podniková komunikáciaSLOVNAFT, a.s.