Hokej nás tankuje!
SLOVNAFT ako generálny partner slovenskej hokejovej reprezentácie spustil od prvého marca novú kampaň „Hokej nás tankuje“, ktorá bude pred a počas MS 2011 hlavnou súčasťou jeho komunikácie.
Hlavnými hrdinami celej komunikácie sú prosté čerpacie stojany, ktoré vďaka animácii ožili.
Primárnou časťou kampane je súťaž o okamžité výhry na 208 čerpacích staníc spoločnosti SLOVNAFT. Zákazníci prostredníctvom stieracích žrebov môžu získať tisíce okamžitých výhier alebo postúpiť do záverečného žrebovania o hlavné ceny – tankovanie pre desiatich výhercov na celý rok zadarmo. Súťaž je od 1. marca do 15. mája 2011.
Súčasťou komunikácie kampane „Hokej nás tankuje“ je aj TV spot, ktorý už onedlho bude mať premiéru na televíznej obrazovke. Jeho výnimočné spracovanie vo forme hyperrealistickej animácie má u divákov navodiť pocit, že čerpacia stanica ožíva a výdajné stojany sa v hokejovom ošiali zapájajú do hry. Z animovaného TV spotu následne vychádza aj komunikačný koncept v ďalších médiách (rádio, OOH, internet).
Autorsky kampaň zastrešila agentúra Respect APP.