Slovnaft získal ocenenie Slovak Superbrands a Business Superbrands
Slovenská značka Slovnaft získala ocenenie Slovak Superbrands Award 2014 a Slovak Business Superbrands Award 2014. O udelení ceny rozhodla expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, realizovaného agentúrou GfK. Členmi Brand Councilu sú odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
„Zaradenie Slovnaftu do skupiny elitných značiek si mimoriadne ceníme. Naším cieľom je, aby naši partneri a zákazníci vnímali značku Slovnaft nielen ako symbol kvalitných palív, ale ako spoločnosť, ktorej záleží na rozvoji športu, kultúry, podpore talentovanej mládeže a ochrane životného prostredia,“ povedal riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie SLOVNAFT, a.s., Anton Molnár.
Medzinárodný program Superbrands
Tento program vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti. Viac informácii o Superbrands: www.slovaksuperbrands.com