Kampaň pre grantový program TNE ocenená na Digital PIE 2024
Reklamná kampaň pre grantový program TNE si z prestížnej marketingovej súťaže odniesla hneď niekoľko cien. Odborná porota jej udelila dve zlaté, dve strieborné a jednu bronzovú trofej vo viacerých kategóriách. Za úspechom kampane stojí agentúra oh my DOT, s ktorou Slovnaft spolupracuje už niekoľko rokov.
Kampaň bola založená na kreatívnom využití mládežníckeho slangu. V popredí stál kontrast dvoch svetov – na jednej strane mladí ľudia so svojím autentickým prežívaním a originálnym jazykom, na druhej strane dospelí ľudia, rodičia, tréneri či učitelia, ktorí mladým talentom fandia a podporujú ich. Kampaň originálne využíva zveličenie a pohybuje sa na hrane trápnosti presne tak, aby výsledný efekt bol vtipný a „cool“.
Vďaka atraktívnej kampani sa do 16. ročníka grantového programu TNE v roku 2023 prihlásilo rekordných 236 mladých ľudí.
Prehľad ocenení Digital PIE 2023 pre kampaň Sheesh Benger:
- Zlatý PIE v kategórii EXECUTION v podkategórii Kampaň
- Zlatý PIE v kategórii EXECUTION v podkategórii Copywriting
- Strieborný PIE v kategórii IDEA v podkategórii Kampaň
- Strieborný PIE v kategórii EXECUTION v podkategórii Social media
- Bronzový PIE v kategórii IDEA v podkategórii Social media
Pozrite si case study video kampane:
Táto kampaň uspela aj v reklamnej súťaži Zlatý klinec.