Počas januára a februára 2015 sa mohli zákazníci čerpacích staníc Slovnaft zúčastniť na promo akcii „Pretankujte sa k skvelému autu“, v ktorej mohli získať niektorú z okamžitých odmien. Tí šťastnejší dokonca získali aj darčekové karty v hodnote 100 eur, či kvalitné LED TV Samsung. Výhercom hlavnej ceny - štýlového automobilu Volkswagen Golf 1,6 TDI na jeden rok spolu s plnou nádržou sa stal pán Ľuboš Jankových z Malaciek. Výhercu vyžrebovali spomedzi všetkých doručených hracích kariet za účasti notára.

Skupina MOL získala za svoju komunikačnú kampaň UPPP ocenenie Stevie

  • Skupina MOL vyhrala bronzovú cenu Stevie 2015 za svoju PR kampaň na podporu medzinárodného programu UPPP, ktorý prebiehal aj na Slovensku.
  • PR kampaň prebiehala v desiatich krajinách a jej cieľom bolo osloviť najtalentovanejších študentov a absolventov do divízie prieskumu a ťažby Skupiny MOL.
  • V absolventskom programe UPPP pre študentov technických odborov môžu tí najlepší zahájiť kariéru, získať podnikateľské schopnosti a rozvinúť svoje technické zručnosti. Program zahŕňa stáž v centrále a v niekoľkých medzinárodných divíziách spoločnosti.

Bratislava, 2. marca 2015 – Skupina MOL, popredná medzinárodná ropná a plynárenská spoločnosť, vyhrala na 11. ročníku celosvetovo uznávanej súťaži International Business Awards (IBA) bronzovú cenu Stevie. Získala ju v kategórii „PR kampaň zameraná na reputáciu a komunikáciu značiek” za program UPPP, ktorý je zameraný na nábor študentov a absolventov prírodných vied a petrochemického inžinierstva. Do programu sa zapojili aj slovenské vysoké školy.

„Veľmi nás teší, že tak prestížna medzinárodná organizácia ocenila náš záväzok zvýšiť povedomie o našich náborových a kariérnych programoch. Som veľmi rád, že sme vyhrali PR cenu v Nemecku, ktoré sa vyznačuje jedným z najkonkurenčnejších mediálnych prostredí na svete,” hovorí Dominic Köfner, viceprezident pre podnikovú komunikáciu Skupiny MOL. „V našich programoch sme vytvorili príležitosti pre najtalentovanejších študentov a absolventov, ktorí sú pripravení prijať výzvy v medzinárodnom prostredí.”

Absolventský program UPPP pre študentov technických odborov ponúka tým najtalentovanejším možnosť pripojiť sa k Upstream divízii a zahájiť tak kariéru v prestížnej medzinárodnej spoločnosti. V roku 2014 sa študenti mohli prihlásiť do programu prostredníctvom dvojkolovej súťaže. PR kampaň k programu vytvorila nemecká komunikačná agentúra F&H Porter Novelli, aby zvýšila povedomie u cieľovej skupiny v celkom desiatich krajinách. Pod heslom „Pridaj sa, pokiaľ si trúfaš!“ hľadala Skupina MOL študentov do svojej divízie Upstream. Skupina MOL použitím PR nástrojov ako sú rýchle HR pohovory, webináre a účasť médií na finále súťaže oslovila takmer 3000 študentov z 27 vybraných univerzít v 14 štátoch vrátane Slovenskej republiky.

Viac informácií o kampani nájdete na www.uppp.info, www.uppp.info/enterifyoudare, www.facebook.com/moluppp

O ocenení Stevie
Cena Stevie je udeľovaná v šiestich programoch: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business, The Stevie Awards for Sales & Customer Service a German Stevie Award. Ocenenie vyjadruje celosvetové uznanie za vynikajúce výkony organizáciám všetkých typov a veľkostí. Viac informácii na www.StevieAwards.com.

  • Skupina MOL získala medzinárodnú cenu HR Distinction Award v kategórii Zamestnávateľská značka
  • Úspešná značka spoločnosti ako príťažlivého zamestnávateľa môže zlepšiť hospodárske výsledky

BUDAPEŠŤ 12. februára 2015 – Skupina MOL, popredná medzinárodná ropná a plynárenská spoločnosť, získala prestížnu cenu HR Distinction Award v kategórii Zamestnávateľská značka. Ocenenie potvrdzuje, že Skupina MOL si pri nábore nových zamestnancov vybudovala postavenie zamestnávateľa prvej voľby. Predstavitelia Skupiny MOL prevzali ocenenie na výročnom galavečere HR Distinction Awards v britskom Birminghame.

„Cena HR Distinction Award v kategórii Zamestnávateľská značka je pre nás veľkým uznaním. Od roku 2012, keď sa útvar Ľudských zdrojov Skupiny MOL posunul na novú úroveň, dokázal náš medzinárodný tím vybudovať jednotnú značku Skupiny MOL ako atraktívneho zamestnávateľa a vytvoril v tejto oblasti novú úspešnú firemnú identitu,“ povedala Zdravka Demeter Bubalo, viceprezidentka pre Ľudské zdroje Skupiny MOL.

Cieľom projektu Skupiny MOL pri budovaní zamestnávateľskej značky bolo informovať o svojej atraktívnosti na trhu práce, a prispieť aj týmto spôsobom k zlepšeniu obchodných výsledkov spoločnosti. Skupina MOL má ambíciu stať sa vždy zamestnávateľom prvej voľby a vyberať si z uchádzačov o zamestnanie tých najlepších. Vo svojich medzinárodných programoch Uppp, Growww a Freshhh, orientovaných na získavanie talentov, Skupina MOL komunikuje reálne úspešné príbehy, pričom využíva aj virálne prístupy a sociálne médiá.

Porota HR Distinction Awards konštatovala, že „vybudovaním jednotnej medzinárodnej metriky Ľudské zdroje Skupiny MOL podporujú úspešnou zamestnávateľskou značkou stratégiu Skupiny MOL.“

HR Distinction Awards je medzinárodným ocenením prístupu spoločností k vytváraniu inovatívnych stratégií v oblasti ľudských zdrojov, orientovaných na zvýšenie výkonnosti a celkového obchodného rastu spoločnosti. Kritériá ocenenia hodnotia výsledky manažmentu ľudských zdrojov pri zabezpečovaní najlepších ľudí na správne miesta a používaní správnych nástrojov riadenia ľudských zdrojov pri zvyšovaní výkonnosti spoločnosti.

Mimoriadne stretnutie s mimoriadnou osobnosťou v Auparku! Tento raz si na svoje prídu priaznivci adrenalínu a motoriek a už v sobotu 21.februára, od 15,00 do 17,00 hod., zažijú v Auparku Bratislava legendárnu Rely Dakar. Okrem autogramiády jedného z najlepších motocyklových pretekárov sveta Štefana Svitka všetkých istotne zaujme aj jeho rozprávanie o zážitkoch z najťažšej rely sveta doplnené autentickými fotografiami a filmami. Tí, čo sa zapoja do malého kvízu budú môcť vyhrať zaujímavé ceny.
Svojim fanúšikom chce Štefan Svitko v Auparku Bratislava predstaviť aj motorku, na ktorej v januári obsadil skvelé 5. miesto. Motorky jazdcov sa však z Dakaru vracajú až v druhej polovici februára, zostáva preto veriť, že tá Štefanova dorazí včas a tí, čo prídu do Auparku si ju budú môcť nielen naživo pozrieť, ale si pri nej urobiť aj selfie.

Kto je Štefan Svitko
15-násobný majster Slovenska v cross country
3-násobný majster Európy
2 x 5. miesto na Rely Dakar
Rodák z oravského Žaškova ako prvý Slovák dokončil Rely Dakar už pri svojej premiére v roku 2010 a obsadil 13. miesto. Za to si vyslúžil ocenenie „najlepší nováčik“.
V nasledujúcom ročníku (2011) jeho motocykel postihli technické problémy, pre ktoré po 8. etape súťaž predčasne ukončil.
V roku 2012 patril na Dakare medzi najlepších motocyklových pretekárov a v celkovom hodnotení obsadil piate miesto.
O rok neskôr (2013) utrpel počas pretekov zranenie ruky a to mu nedovolilo súťaž dokončiť. Vlani (2014) opäť bodoval a celkovo skončil deviaty.
Tento rok (2015) na Rely Dakar obhájil krásne 5. miesto spred dvoch rokov, čím dokázal, že je právom považovaný za najlepších motocyklistov sveta.

Bratislava, 4. február 2015
Ministerstvo hospodárstva SR a spoločnosť Slovnaft dnes uzavreli sériu niekoľkých stretnutí s cieľom vzájomnej výmeny informácií. Hlavnými témami boli cenový vývoj pohonných hmôt v Slovenskej republike, faktory, ktoré na ceny vplývajú ako aj dlhodobý vývoj cien palív a porovnania s krajinami EÚ.

Ministerstvo hospodárstva SR si porovnalo priemerné ceny na Slovensku s európskymi štatistikami priemerných cien. Výsledkom analýzy je, že dlhodobé ceny na Slovensku sú pod priemernými cenami EÚ. Zo štatistík je zrejmé, že každá krajina pristupuje k tvorbe cien s iným časovým odstupom.

„V prípade Slovenska sa viackrát ukázalo, že ceny majú tendenciu pomalšie rásť, keď ceny ropy prudko stúpajú, čo je z pohľadu spotrebiteľa férovejší prístup, zvlášť keď si uvedomíme, že z dlhodobého hľadiska ceny ropy a palív na burzách skôr stúpajú ako klesajú. Zanalyzovali sme si tiež to, že sú krajiny, kde je rozdiel v cenách v rámci ich územia aj 30 centov a sú krajiny, kde je rozdiel medzi najlacnejším a najdrahším benzínom, či naftou aj menej ako 10 centov. Slovensko patrí do tej druhej skupiny, pričom z pohľadu spotrebiteľa sa tiež zdá, že je to vhodnejšie, keďže má možnosť kupovať palivá na celom území za porovnateľné ceny a nie je tak znevýhodnený tým, ak býva vo vzdialenom kúte Slovenska, kam je doprava palív z rafinérie drahšia“, povedal minister hospodárstva SR Pavol Pavlis.

Minister skonštatoval, že trh s palivami na Slovensku je v rámci jednotnej EÚ plne liberalizovaný a otvorený, bez regulačných prekážok, čo vidieť jednak aj na rastúcom počte najmä neznačkových staníc, ako i zo štatistík o dovoze palív na územie Slovenska, ktorých podiel na krytí celkovej spotreby palív na Slovensku predstavuje skoro 40%. Slovensko je tak okrem domácej rafinérie Slovnaft v dostatočnej miere zásobované aj dovozom palív z rafinérií v Českej republike, Rakúska, ale i z Rumunska a v posledných rokoch aj z oblasti Jadranského a Stredozemného mora. „To nám tak potvrdzuje, že konkurenčná súťaž medzi výrobcami palív v regióne prebieha, ale tiež nám to poskytuje istotu, že vysoká bezpečnosť Slovenska v oblasti zásobovania palivami ostáva zachovaná“, uviedol minister.

Spoločnosť Slovnaft má v maloobchode podiel približne 24% a vo veľkoobchode zásobuje približne 2/3 trhu. Spoločnosť viackrát zdôraznila, že pri znižovaní cien oboch palív reaguje na trendy a nie na denné výkyvy na burzách.

„Od leta 2014 znížil Slovnaft ceny benzínu o 28,3 centu a ceny nafty o 24,3 centu. Podľa dostupných štatistík toto zníženie bolo výraznejšie ako celkový slovenský priemer. Aj to svedčí o fakte, že na Slovensku je pomerne široká konkurencia, ako v oblasti maloobchodu, tak aj veľkoobchodu“, povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ SLOVNAFT, a.s., Oszkár Világi.

Minister hospodárstva SR aj generálny riaditeľ Slovnaftu sa tiež zhodli na tom, že v porovnaní s niektorým inými krajinami, je situácia na ropnom trhu na Slovensku z pohľadu plnenia všetkých parametrov palív ako aj platenia daní do verejných rozpočtov veľmi dobrá a v tomto smere tak je nastavený legislatívny režim na Slovensku vzorom aj pre susedné krajiny.

Z pohľadu spotrebiteľov sa obe strany zhodli, že priaznivá situácia ohľadne cien motorových palív by mohla pretrvať aj ďalšie mesiace, keďže sa nepredpokladá návrat cien ropy na pôvodné vysoké úrovne zo strednodobého časového horizontu.

Foto: TASR

×
{{-- content goes here from dom --}}
PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Zásady používania súborov cookie

Zásady ochrany osobných údajov

Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×