Slovnaft sprostredkoval zamestnancom očkovanie priamo na pracovisku
Spolu 91 osôb využilo možnosť dať sa v lete zaočkovať v priestoroch Slovnaftu. Spoločnosť Slovnaft pripravila očkovanie vo svojich priestoroch v spolupráci s Ministerstvom zdravotníctva SR. Zamestnanci a ich rodinní príslušníci mali v auguste na výber dva termíny na podanie prvej, prípadne druhej dávky vakcíny Pfizer. Na celý priebeh vakcinácie dohliadal lekár s trojčlenným očkovacím tímom z Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosvelta z Banskej Bystrice. Okrem registrovaných zamestnancov bola mobilná jednotka pripravená zaočkovať aj záujemcov bez registrácie. Pre všetkých zaočkovaných prvou dávkou zorganizuje Slovnaft aj podanie druhej dávky vakcíny.
K očkovaniu váhajúcich zamestnancov v lete vyzývali už zaočkovaní zamestnanci – svoje skúsenosti a dôvody zdieľali radoví zamestnanci, manažéri, predseda ZO ECHOZ Tibor Kaczor, ako aj CEO Slovnaftu Marek Senkovič. Aktuálne je v Slovnafte zaočkovaných približne 64,4 % zamestnancov.
SIAF 2021 na novom mieste, s nabitým programom a podporou Slovnaftu
Medzinárodné letecké dni SIAF sú po ročnej prestávke späť. Prvý septembrový víkend privítajú divákov v novej lokalite – na letisku Kuchyňa neďaleko Malaciek. Nabitý program sľubuje skvelé zážitky vo vzduchu i na zemi. Prestížne podujatie podporila aj spoločnosť Slovnaft. Bratislavská rafinéria vyrába špičkové letecké palivo, a tak je spojenie Slovnaftu a SIAF viac než symbolické.
SIAF 2021 ponúkne v sobotu 4. septembra a nedeľu 5. septembra bohatú prezentáciu leteckej techniky, statické a dynamické ukážky a sprievodné atrakcie pre rodiny s deťmi. Predstaví sa 13 krajín, čo je najväčšia medzinárodná účasť na leteckých dňoch v rámci Európskej únie. Predstavia sa legendárni The Flying Bulls zo stajne Red Bull, v rámci dynamických ukážok nebude chýbať majstrovstvo akrobatickej pilotáže obľúbených talianskych Frecce Tricolori, prvýkrát uvidíme lietať nasledovníka Albatrosov – L-39 NG od Aero Vodochody. Na statike bude mať premiéru Airbus A400M a americký Boeing CH-47F Chinook. Program oboch dní je rovnaký, líši sa len poradie dynamických ukážok.
Na ostatnom ročníku leteckých dní v roku 2019 sa podľa organizátora zúčastnilo viac ako 100-tisíc ľudí. Organizátori predpokladajú, že tento rok sa návštevnosť priblíži k tomuto číslu, prípadne ho prekoná.
Slovnaft odviezol deti na stretnutie so Shakespearom
Letné shakespearovské slávnosti oživili Bratislavský hrad nielen večernými predstaveniami najväčšieho divadelného autora všetkých čias, ale po štvrtý raz aj rozprávkami. Projekt Shakespeare s deťmi na hrade je počas víkendov určený pre najmenších divákov. Využíva dekorácie slávnych Shakespearových hier na klasické rozprávky ako Vlk a kozliatka, či Kocúr v čižmách, ale aj sci-fi rozprávku Na zemi dobre mi, ktorá deťom prináša pohľad „zvonka“ na človeka a jeho správanie k planéte.
Shakespearovský projekt okúzlil aj deti z detských domovov z okolia hlavného mesta. Na Bratislavský hrad ich doviezol Slovnaft v spolupráci so SAD Dunajská Streda, aby mohli zažiť ozajstnú divadelnú atmosféru vo veľkolepých historických priestoroch nádvoria Bratislavského hradu a ponoriť sa na chvíľu do iného sveta.
VOĽBA SPOTREBITEĽOV: FRESH CORNER KÁVA V KILOVOM BALENÍ
Tohtoročná novinka, zrnková Fresh Corner káva v kilovom balení dostupná na vybraných čerpacích staniciach Slovnaft, získala v nezávislom prieskume titul Voľba spotrebiteľov. Spotrebitelia hodnotili nové produkty na základe chuti, kvality či obalu.
Káva Fresh Corner je mimoriadne obľúbená. Svedčí o tom viac ako 8 miliónov predaných šálok len za rok 2020. Aby si ju mohli zákazníci vychutnať nielen na cestách, ale aj v pohodlí svojich domovov alebo kancelárií, od decembra 2020 je zrnková káva v kilovom balení dostupná na všetkých čerpacích staniciach Slovnaft s ponukou Fresh Corner.
„ Značka Fresh Corner neustále inovuje svoje gastro a ponuku kávových produktov. Preto nás mimoriadne teší, že spotrebitelia v našej káve spoznali kvalitu. Nové balenie zrnkovej kávy sme na trh priniesli na základe záujmu zákazníkov. Vďaka veľkému baleniu môžu teraz kávičkovať kdekoľvek. Toto ocenenie je pre nás zadosťučinením a súčasne záväzkom, aby sme pokračovali v rozvoji našich produktov, “ hovorí riaditeľka Maloobchodu spoločnosti Slovnaft Timea Reicher.
Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka organizuje spoločnosť Atoz Marketing Services na Slovensku už po desiatykrát. Výrobky v roku 2021 hodnotila reprezentatívna vzorka 2000 spotrebiteľov prostredníctvom nezávislého prieskumu organizovaného výskumnou agentúrou NielsenIQ.
Ďakujeme za podporu. Vaša dôvera nás posúva vpred.
10 ročník pohárovej súťaže pod názvom SLOVNAFT CUP s novým logom
Bratislava, 28. júl – Sezóna 2021/22 je pre partnerstvo Slovenského futbalového zväzu a spoločnosti SLOVNAFT, a.s., jubilejná. Je to už 10 rokov, čo pohárová súťaž nesie meno SLOVNAFT CUP. Pri tejto príležitosti dostane súťaž aj novú vizuálnu identitu. Nové logo je spojením Slovnaftu, pohárovej súťaže, lopty ako futbalového symbolu a novej podoby trofeje, ktorá vznikla v spolupráci s Vysokou školou výtvarných umení.
Výsledkom tohto spojenia je logo, ktoré v sebe spája dynamiku futbalu, stabilitu, ktorú prináša spoločnosť Slovnaft a jedinečnosť trofeje, ktorá bola vytvorená pri príležitosti oslavy polstoročnice pohárovej súťaže.
„Keďže Slovenský pohár má svoju nezameniteľnú históriu, naším cieľom bolo vytvoriť také logo, ktoré bude vychádzať z minulosti, aby nedošlo k zamieňaniu v mysli fanúšikov. Zároveň však bude zobrazovať aj to, čo je v súťaži aktuálne a zaslúži si pozornosť. Týmto prvkom bola pre nás trofej samotná,“ približuje Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie Slovnaftu.
Slovnaft sa stal generálnym reklamným partnerom slovenskej pohárovej súťaže vo futbale v sezóne 2011/2012. „Partnerstvo so Slovnaftom postupne pozdvihlo súťaž na vyššiu úroveň. Tá dnes patrí medzi najprestížnejšie podujatia na Slovensku. Teší sa veľkému záujmu, ako futbalových klubov, tak aj fanúšikov. Svedčí o tom každoročný nárast prihlásených mužstiev v jednotlivých ročníkoch. Z prvotných pár desiatok tímov majú dnes o pohárovú súťaž záujem viac ako dve stovky klubov,“ vyzdvihuje vedúci oddelenia riadenia súťaží Slovenského futbalového zväzu Miroslav Richtárik.
Aktuálna sezóna 2021/22 sa začala predkolom 25. júla a potrvá do 29. júla. Do aktuálneho ročníka sa prihlásilo 226 mužstiev, od Fortuna ligy až po víťazov oblastných pohárov. Bude pozostávať z predkola a 8. kôl – od prvého po finále.