Budapešť, 19. júna 2025 – Skupina MOL a DKV Mobility nadviazali strategické partnerstvo s cieľom podporiť rozvoj udržateľnej mobility v strednej a východnej Európe. Nabíjacia infraštruktúra Skupiny MOL je po novom plne integrovaná do medzinárodnej roamingovej siete DKV Mobility, čím sa výrazne rozširujú možnosti pre používateľov elektrických vozidiel. V šiestich krajinách regiónu – v Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Chorvátsku, Českej republike a na Slovensku – majú teraz zákazníci prístup k viac ako 480 novým nabíjacím staniciam, ktoré prinášajú komfortné, spoľahlivé a bezproblémové nabíjanie naprieč hranicami.

Partnerstvo je úzko naviazané na stratégiu Skupiny MOL Shape Tomorrow 2030+, ktorej jedným z  pilierov je transformácia mobility v strednej Európe a podpora využívania alternatívnych zdrojov energie. Cieľom Skupiny MOL je taktiež poskytovať komfortné, spoľahlivé a cezhraničné riešenia v oblasti elektromobility ako pre individuálnych zákazníkov, tak aj pre firemné vozové parky.

„Budúcnosť mobility bude závisieť od viacerých zdrojov energie – a naším cieľom je ponúknuť pre každý z nich efektívne a dostupné riešenia. Spolupráca s DKV Mobility je ďalším dôkazom toho, že Skupina MOL úspešne integruje alternatívne formy mobility s medzinárodným dosahom,“ povedal Tamás Czikora, riaditeľ pre segment mobility v Skupine MOL.

„Integrácia nabíjacích staníc MOL Plugee predstavuje ďalší míľnik v rozširovaní našej akceptačnej infraštruktúry v strednej a východnej Európe,“ povedal Sven Mehringer, riaditeľ divízie Energy & Vehicle Services spoločnosti DKV Mobility a dodáva: „Skupina MOL je našim dlhoročným a silným partnerom v oblasti palív. O to viac nás teší, že spolu posúvame hranice aj v oblasti elektromobility.“

Nabíjacia sieť MOL Plugee je po novom dostupná prostredníctvom platformy GreenFlux – dcérskej spoločnosti DKV Mobility. Vďaka tomu sa sieť Skupiny MOL stáva súčasťou jednej z najväčších sietí elektromobility v Európe, ktorá aktuálne zahŕňa takmer 938 000 nabíjacích staníc.

V posledných rokoch Skupina MOL významne investovala do infraštruktúry elektrického nabíjania v celom regióne a pod značkou MOL Plugee, ako aj prostredníctvom digitálnej platformy MOL Move svoje služby naďalej rozširuje.

  • V 18. ročníku grantového programu TNE porota hodnotila 282 prihlášok v oblasti športu, umenia a vedy.
  • Finančnú podporu získalo vo finále 20 výnimočne nadaných ľudí.
  • Najvyšší grant pre jednotlivca dosiahol sumu 6 600 eur.

Bratislava, 12. júna 2025 – Za úspechom mladého talentu sú ukryté hodiny každodenného tréningu, dlhé večery nad knihami, nácviky do noci, víkendy strávené na súťažiach či v laboratóriách. Deti a mladí ľudia vo veku od 8 do 25 rokov, ktorí sa tento rok prihlásili do grantového programu TNE, vynikali nielen dosiahnutými výsledkami, no najmä túžbou naplniť svoje sny a vydať zo seba to najlepšie. Spomedzi nich vybrala porota vo finále 20 najvýraznejších talentov, ktorým rozdelila grant vo výške 68 060, 07 eur.

Grantový program TNE je spoločným projektom spoločnosti SLOVNAFT, a.s. a Nadácie CEF, ktorý počas svojej existencie podporil stovky talentov. V 18. ročníku programu sme prijali rekordných 282 prihlášok v kategóriách šport, umenie a veda. Kritériá programu, ktoré sú podmienkou pre ďalšie hodnotenie, splnilo 262 z nich.

Najväčší záujem bol aj tento rok o kategóriu šport, kde súťažilo až 156 mimoriadne disciplinovaných a cieľavedomých mladých športovcov. V kategórii hudobného umenia odborná porota hodnotila 65 žiadostí. O grant sa uchádzalo aj 18 výnimočných umelcov z oblasti baletu, vizuálneho a dramatického umenia a 32 mladých vedcov, ktorých výskumy by pokojne obstáli aj v dospelej konkurencii.

Výber finalistov sa uskutočnil v dvoch kolách. V prvom kole odborná porota podrobne hodnotila predložené žiadosti a videovizitky. Do druhého kola postúpilo 35 finalistov, ktorí mali možnosť predstaviť sa odbornej komisii osobne. Mnohí z nich rozprávali o tvrdej disciplíne či náročnom dennom programe, ku ktorému patrí skoré ranné vstávanie, tréningy, skúšky, hodiny hry na hudobný nástroj, laboratórna práca alebo umelecké skúšky.

„Pri hodnotení sme sa zamerali nielen na dosiahnuté výsledky, ale najmä na motiváciu, osobné ciele a vytrvalosť. Za každou prihláškou bolo vidieť obrovský kus práce a obety – a to je to, čo nás dojalo najviac,“ opisuje Silvia Manczalová, správkyňa Nadácie CEF.

Odborná porota pozostávala z výnimočných osobností, ako huslista a dirigent Ewald Danel, bývalý riaditeľ Konzervatória Peter Čerman, profesor matematiky Anatolij Dvurečenskij, vedec Tomáš Bertók, výtvarníčka Ilona Németh, riaditeľka Činohry SND Miriam Kičiňová, dekanka HTF VŠMU Irina Čierniková, športoví odborníci Ľubor Tománek a Denis Schvarcz, či viceprezident Slovenského zväzu hádzanej Ernő Kelecsényi.

Finančnú podporu napokon získalo 7 umelcov, 10 športovcov a 3 vedci – výnimoční mladí ľudia, ktorých talent je výsledkom nespočetných hodín obetavej práce, disciplíny a neutíchajúcej túžby posúvať sa ďalej.

Maximálna výška grantu pre jednotlivca dosiahla v tomto ročníku sumu 6 600 eur. Každý z udelených grantov však predstavuje investíciu, ktorá môže výrazne pomôcť pri ďalšom rozvoji mladého talentu. Či už ide o kvalitný hudobný nástroj, športové vybavenie, laboratórnu techniku alebo účasť na medzinárodných súťažiach a študijných pobytoch. Tento grant dáva mladým šancu ďalej rásť – odborne aj osobnostne.

„Grantový program TNE je dôkazom toho, že na Slovensku vyrastá generácia mimoriadne nadaných detí a mladých ľudí s obrovskou dávkou skromnosti, pokory a odhodlania napĺňať voje sny. Sme hrdí, že už osemnásť rokov môžeme byť súčasťou tejto cesty a pomáhame rozvíjať potenciál slovenských talentov,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie spoločnosti SLOVNAFT, a.s.

Za 18 rokov grantového programu TNE podporili Slovnaft a Nadácia CEF takmer 900 mladých ľudí, ktorým spolu prerozdelili takmer 1,2 milióna eur.

#SpoluDokazemeVela

  • grantový program spoločnosti SLOVNAFT, a.s. a Nadácie Ekopolis podporuje aktivity na zlepšenie komunitného života v okolí bratislavskej rafinérie
  • v aktuálnom ročníku si 20 projektov rozdelí grant v celkovej výške 40 tisíc eur

Bratislava, 27. mája 2025

Grantový program Dobrý sused už sedem rokov prináša podporu komunitným iniciatívam v mestských častiach Ružinov, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Petržalka, ako aj v obciach Rovinka, Dunajská Lužná a Most pri Bratislave. Tento rok v rámci dvoch programových výziev podporí sumou v celkovej výške 40 tisíc eur až 20 projektov, ktoré chcú priniesť zlepšenia v oblasti životného prostredia, komunitných vzťahov a kvality života.

Program dlhodobo podporuje občianske združenia, školy a samosprávy v rozvoji komunitných, kultúrnych, environmentálnych a sociálnych aktivít. Od svojho vzniku prispel k realizácii desiatok inšpiratívnych projektov formujúcich aktívne a prepojené komunity.

Aj druhé kolo grantovej výzvy Dobrý sused bolo bohaté na počet žiadosti a rozmanitosť  zámerov, ktoré sú pre miestne komunity dôležité. Medzi tie, ktoré sa zaradili k podporeným žiadostiam patrí napríklad záhrada materskej školy Vincenta de Paul, a tiež škôlka na Linzbothovej ulici, ktoré sa rozrastú o novú zeleň a prvky na podporu zdravého pohybu v školských areáloch. Grant získali aj nadšenci z Múzea petržalského opevnenia, ktorí s jeho pomocou vytvoria zázemie pre svoju technickú dielňu, keďže areál múzea bol zatopený počas povodní a vyliateho Dunaja v roku 2024,“ uvádza Ľubica Štúberová, programová manažérka Nadácie Ekopolis.

Aktuálny 7. ročník priniesol podporu projektom z rôznych oblastí – od rozvoja športu a voľnočasových aktivít, cez komunitné a sociálne projekty, až po kultúrne podujatia a environmentálne iniciatívy. Spoločným menovateľom všetkých projektov je snaha o budovanie aktívnych a prepojených komunít, v ktorých má každý hlas svoj význam a každý skutok svoj dopad.

„Projekty podporené programom Dobrý sused prispievajú k tomu, aby bol verejný priestor funkčný, príťažlivý a mal pridanú hodnotu pre miestnych obyvateľov. Rovnako tak aj podujatia a aktivity, ktoré sa usilujú o rozvoj miestnych komunít a dobré medziľudské vzťahy," dopĺňa Ľubica Štúberová.

Výsledky 7. ročníka programu Dobrý sused opäť potvrdzujú, že podpora komunít má skutočný dopad na kvalitu života, preto aj tento rok pomáhame rozvíjať iniciatívy, ktoré vytvoria prostredie, kde sa ľudia cítia dobre a majú motiváciu sa stretávať. Pribudne nová zeleň v školských areáloch, zrealizujú sa environmentálne projekty ako zarybnenie ramena Malého Dunaja a zveľadí sa aj zázemie pre Múzeum petržalského opevnenia. Sme hrdí, že môžeme byť súčasťou pozitívnych zmien v našich komunitách,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie spoločnosti Slovnaft.

Kompletný prehľad podporených projektov: https://ekopolis.sk/zivotne-prostredie/dobry-sused/podporene-projekty

Viac informácií nájdete na: www.spoludokazemevela.sk/nase-projekty/dobry-sused

Kontakt: Ľubica Štúberová, programová manažérka Nadácie Ekopolis, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript., 0902 526 755.

  • Až 93 % Slovákov považuje starostlivosť o auto za veľmi dôležitú. Pravidelne menia olej, používajú nemrznúcu zmes a tankujú kvalitné palivá.
  • Prémiové palivá používa aspoň raz z desiatich tankovaní až 77 % vodičov, a to z dôvodu zlepšenia výkonu auta a predĺženia životnosti motora.

Bratislava, 3. júna 2025 – Slovenskí vodiči vynikajú zodpovedným prístupom v starostlivosti o svoje vozidlá. Potvrdil to nedávny prieskum Skupiny MOL[1], do ktorého sa zapojilo viac ako 1700 zákazníkov vernostného programu Move zo šiestich krajín strednej a východnej Európy. Až 93 % respondentov zo Slovenska zdôraznilo, že je pre nich dôležité udržiavať svoje vozidlo v dobrej kondícii bez akýchkoľvek väčších porúch. K najčastejším návykom patrí používanie nemrznúcej zmesi do odstrekovačov počas zimy (88 %), pravidelná výmena oleja (86 %) či tankovanie kvalitných palív (88 %). Slovenskí vodiči mali v prieskumu najväčšie zastúpenie, tvorili takmer štvrtinu všetkých respondentov.

Prieskum sa zameral na detailné skúmanie návykov vodičov týkajúcich sa údržby vozidiel, a tiež na ich postoj k prémiovým palivám. Zapojilo sa doň viac ako 1 700 aktívnych členov vernostného programu Move z Maďarska, Českej republiky, Slovenska, Rumunska, Srbska a Slovinska.

Podľa oficiálnych štatistík EÚ[2] je priemerný vek vozidiel na Slovensku 15,1 roka, v Maďarsku 15 rokov, v Rumunsku 15,5 roka a v Českej republike 16,2 roka. Odhady uvádzané samotnými vodičmi sú však vo všetkých krajinách výrazne nižšie. Priemerný vek auta u slovenských respondentov je 9,9 roka, pričom na autách starších ako desať rokov jazdí podľa prieskumu približne 42 % opýtaných Slovákov. Najlepšie sú na tom v Česku, kde na autách starších ako desať rokov jazdí 34 % respondentov. Naopak, najväčší počet vozidiel nad desať rokov jazdí po cestách v Srbsku, a to 71 %.

Len asi tretina respondentov zo Slovenska si plánuje kúpiť nové auto v horizonte troch rokov a 22 % opýtaných neplánuje meniť svojho štvorkolesového tátoša najbližších desať rokov vôbec. Preto je dôležité ponúkať jednoduché a efektívne riešenia, ktoré pomáhajú predĺžiť životnosť vozidla. Jedným z nich je napríklad pravidelné tankovanie prémiových palív. Prémiové palivo volí podľa prieskumu aspoň raz z desiatich tankovaní až 77 % slovenských vodičov, pričom 37 % z nich si vyberá prémiové palivá aspoň v štyroch z desiatich prípadov. Prémiové palivá najčastejšie tankujú v Rumunsku, aspoň raz z desiatich tankovaní si ich vyberie 87 % vodičov, pričom najnižší podiel je v Slovinsku – 43 %. Väčšina všetkých respondentov je zároveň presvedčená o výhodách prémiových palív. Až 60 % z nich súhlasí s tým, že zvyšujú výkon motora a 56 % je presvedčených, že pomáhajú predĺžiť životnosť motora.

„Aj keď vozový park v našom regióne postupne starne, vidíme, že slovenskí vodiči pristupujú k starostlivosti o svoje vozidlá čoraz uvedomelejšie. Prémiové palivá im pomáhajú predĺžiť životnosť motora, udržať výkon a znížiť opotrebovanie – čo je pri starších autách obzvlášť dôležité. Zároveň nás veľmi teší, že medzi členmi Slovnaft Move je výrazne vyšší podiel tých, ktorí si tieto benefity uvedomujú a prémiové palivá používajú pravidelne,“ povedala Timea Reicher, riaditeľka Maloobchodu spoločnosti SLOVNAFT, a.s.

Prečo sú prémiové palivá kľúčové pre výkon a životnosť motora

Prémiové palivá obsahujú špeciálne aditíva, ktoré pomáhajú predchádzať tvorbe usadenín vo vnútri motora, najmä na miestach, ako sú vstrekovače a ventily. Tieto usadeniny totiž môžu postupne znižovať výkon vozidla, zvyšovať spotrebu paliva a spôsobovať častejšie poruchy.

Slovnaft reaguje na tieto výzvy palivami EVO Diesel Plus a EVO 100 Petrol Plus s vylepšenou aditiváciou a trojitým efektom, ktorý má vplyv na dlhšiu životnosť motora, lepší výkon a nižšie emisie. Ide o doteraz najlepšie prémiové palivá Slovnaftu vyvinuté s využitím najmodernejších technológií a overených riešení. Podstatou predĺženia životnosti motora je špičkové čistenie prostredníctvom formuly EVOTECH. Tá obsahuje molekuly, ktoré dokážu identifikovať usadeniny vytvorené v motore, naviazať ich na seba a odstrániť ich z palivového systému. Pravidelné používanie týchto palív prináša nielen vynikajúci čistiaci výkon palivového systému, ale aj pomáha udržiavať motor v optimálnom stave. Výsledkom je plynulejší voľnobeh, nižšia hlučnosť a už spomínaná predĺžená životnosť motora. Výhody prémiových palív sa netýkajú len moderných motorov s priamym vstrekovaním paliva, ale aj starších modelov, kde sú pravidelná údržba a zvýšená starostlivosť o motor, obzvlášť dôležité pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku.

  • sieť občerstvenia čerpacích staníc Slovnaft oslavuje desiate výročie vstupu na trh
  • od svojho vzniku v roku 2015 sa rozšírila na 1300 miest v regióne strednej Európy, kde Skupina MOL pôsobí

Bratislava, 15. mája 2025 – Fresh Corner tento rok oslavuje 10. narodeniny. Od štartu konceptu v roku 2015 bolo cieľom Skupiny MOL posúvať občerstvenie na čerpacích staniciach na novú úroveň a ponúknuť ľuďom na cestách jedinečný gastronomický zážitok a kvalitnú kávu. Za uplynulé desaťročie sa Fresh Corner rozrástol a stal sa jedným z popredných maloobchodných reťazcov v Európe. Dnes je zákazníkom dostupný na viac ako 1300 miestach v rámci celej siete Skupiny MOL.

V roku 2024 sa v celej sieti Fresh Corner predalo spolu 65 miliónov šálok kávy a 43 miliónov hotdogov. To sú viac ako dve šálky kávy každú sekundu, a ak by sa všetky predané hotdogy zoradili, siahali by od Hviezdoslavovho námestia v Bratislave až po Central Park v New Yorku. Rekordérom v predaji kávy je  čerpacia stanica Vukova Gorica v Chorvátsku s viac ako 341 000 šálkami kávy. V priemere je to takmer 1000 káv denne.

Na Slovensku sa v uplynulom roku predalo v sieti Fresh Corner takmer 10 miliónov šálok kávy a bezmála
7 miliónov hotdogov. Najvyťaženejšou bola diaľničná čerpacia stanica Slovnaft Zeleneč kde sa predalo viac ako 200 tisíc šálok kávy. Prvenstvo drží Zeleneč aj v počte predaných hotdogov, ktorých sa tam vlani predalo 190 tisíc, čo je viac ako 500 kusov denne.

„Desať rokov konceptu Fresh Corner je nielen príbehom úspešnej značky, ale aj dôkazom zmeny myslenia, ktorá mení Skupinu MOL z tradičného predajcu motorových palív na poskytovateľa služieb, ktorý spĺňa potreby mobility a očakávania zákazníkov do budúcnosti," uviedol Péter Ratatics, viceprezident pre Služby zákazníkom Skupiny MOL.

 

Významné míľniky Fresh Corner

Prvý Fresh Corner sa otvoril pred desiatimi rokmi a znamenal novú kapitolu vo svete stravovania pre ľudí v pohybe. Odvtedy sa značka Fresh Corner neustále rozvíja. Už v roku 2016 prekonal celkový ročný objem predaných šálok kávy 40 miliónov. V roku 2018 mohli ľudia na cestách využívať už 500 prevádzok Fresh Corner v deviatich krajinách. Počet hotdogov predaných v rámci celej siete v roku 2020 dosiahol 10 miliónov. V roku 2021 bola otvorená 1000. prevádzka Fresh Corner. O rok neskôr spustila  Skupina MOL jedinečný zákaznícky program pod názvom MOVE. O jeho popularite najlepšie svedčí fakt, že má zaregistrovaných už viac ako 5 miliónov zákazníkov.

Na Slovensku bol koncept Fresh Corner uvedený v roku 2015 na troch čerpacích staniciach: v Bratislave, v Lučenci a vo Vyšnom Kubíne. Už nasledujúci rok bolo v sieti Slovnaft 54 prevádzok Fresh Corner.

Na základe získaných skúseností z viacerých krajín sa začína Fresh Corner posúvať aj mimo známeho prostredia čerpacích staníc – na univerzity či do administratívnych budov. Jednou z takých je aj kaviareň Fresh Corner na letisku M. R. Štefánika v Bratislave. Ambasádorom lahodnej kávy Fresh Corner na Slovensku je náš najúspešnejší motocyklový jazdec, Štefan Svitko, ktorý si najčastejšie vychutnáva dvojité espresso. Ním začína svoj deň aj v bivaku na rely Dakar, kde si pravidelne nosí až 15 kilogramov kávy Fresh Corner.

„Keď sme pred desiatimi rokmi predstavili koncept Fresh Corner, mali sme jasnú víziu – priniesť zákazníkom na čerpacích staniciach viac ako len kvalitné pohonné hmoty. Dnes, po dekáde rastu, je Fresh Corner prítomný na 235 miestach po celom Slovensku a denne potvrdzuje, že kvalitná káva, chutné jedlo a zákaznícky servis môžu ísť ruka v ruke aj na cestách. Sme hrdí na to, že sme sa stali lídrom na trhu a že sme vďaka vlastnej čerstvo praženej káve, ponuke čerstvých jedál a zákazníckemu programu Slovnaft Move vybudovali miesto, kam sa ľudia radi vracajú – nielen natankovať, ale si aj na chvíľu oddýchnuť,“ uviedla Timea Reicher, riaditeľka Maloobchodu spoločnosti SLOVNAFT, a.s.             

 

Skupina MOL a gastronómia

V súlade so stratégiou Skupiny MOL „Shape Tomorrow“ sa Fresh Corner snaží priblížiť zákazníkom a poskytovať služby, ktoré spĺňajú ich očakávania. Koncept Fresh Corner sa ďalej rozvíja a bude rozširovať svoje vedúce postavenie na trhu v regióne.

 „Vzťah Skupiny MOL ku kvalitnej gastronómii nie je novinkou. Prvý krok sme urobili už v roku 2015 vybudovaním siete kaviarní Fresh Corner, ktorá tento rok oslavuje 10. výročie. V našich prevádzkach Fresh Corner sa snažíme, aby boli návštevy pre našich zákazníkov v nich zakaždým výnimočné,“ uviedol Péter Ratatics.

V záujme poskytnúť zákazníkom čerstvosť a ešte lepšiu kvalitu investovala Skupina MOL v roku 2023 do pražiarne, v ktorej praží vlastnú kávu pre celú sieť Fresh Corner. Praženie je navyše prispôsobené miestnym chutiam a očakávaniam zákazníkov. V ponuke je tak okrem vysoko kvalitnej 100 % brazílskej kávy arabica aj zmes káv arabica-robusta. Popri káve láka zákazníkov do prevádzok Fresh Corner najmä čerstvé pečivo, obľúbené hotdogy vyrábané z mäsa od lokálnych výrobcov a vynikajúce služby. „Na oslavu 10. výročia máme počas celého roka pripravené špeciálne aktivity, ktoré predstavia jedinečný gastronomický zážitok Fresh Corner aj tým zákazníkom, ktorí sú pri kvalite občerstvenia na čerpacích staniciach váhaví," doplnila Timea Reicher.

 

 

 

×
{{-- content goes here from dom --}}
PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Zásady používania súborov cookie

Zásady ochrany osobných údajov

Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×