• Slovnaft pravidelnou údržbou a modernizáciou výrobných zariadení znižuje environmentálne dopady výroby
  • na údržbárskych prácach sa bude podieľať približne 300 zamestnancov dodávateľských spoločností zo Slovenska a zahraničia
  • odstavenie a nábeh výrobných jednotiek sprevádzajú rôzne javy, všetky informácie nájdu obyvatelia v aplikácii Sused Slovnaft

Bratislava, 8. septembra 2021 – Spoločnosť Slovnaft v septembri a v októbri opäť odstaví časť svojich výrobných zariadení, aby vykonala ich povinnú údržbu, opravy a modernizáciu. Cieľom týchto prác je zaistiť bezpečné prevádzkovanie zariadení a zlepšiť environmentálne parametre výroby – znížiť spotrebu energií a objem vypúšťaných emisií. Na prácach sa zúčastnia aj domáci a zahraniční externí dodávatelia – spolu približne 300 odborníkov. Prioritou je aj počas odstávok zachovať vysokú úroveň bezpečnosti práce a zavedených protipandemických opatrení.

Údržba časti výrobných zariadení sa začne ich odstavovaním 10. septembra 2021, posledné zariadenia po údržbe budú uvedené do normálneho chodu v závere októbra. Technologické zarážky môže sprevádzať mierne zvýšená hladina hluku a možný je aj vznik zápachu. O vplyve prác na komfort obyvateľov spoločnosť priebežne informuje aj cez aplikáciu Sused Slovnaft, ktorá poskytuje prehľad o aktuálnom dianí v rafinérii.

Cieľom prác počas technologických zarážok je vyčistenie zariadení, ich kontrola a opravy. Výroba tak bude efektívnejšia, s nižšími emisiami a nižšou spotrebou energií. Detailná kontrola výrobných zariadení spojená s opravami zas zvýši ich spoľahlivosť a bezpečnosť. Spoločnosť do rekonštrukcie investuje celkovo 3,5 milióna eur. Zásobovanie zákazníkov počas generálnych revízií a technologických zarážok nebude ovplyvnené.

Na technologických zarážkach sa okrem interných zamestnancov Slovnaftu a dcérskej spoločnosti Slovnaft Montáže a opravy budú podieľať aj externé spoločnosti. Približne tristo zamestnancov dodávateľov môže vstúpiť do výroby len s platným PCR alebo antigénovým testom a v priestoroch Slovnaftu dodržiavať interné protiepidemické opatrenia. Externých dodávateľov bude výrazne menej ako pri iných odstávkach, keď sa ich počet pohyboval v tisícoch.


O výrobnej zóne Slovnaft, a.s.
Rafinérsko-petrochemická časť spoločnosti v juhovýchodnej časti Bratislavy má rozlohu približne 400 hektárov. Výrobná zóna je rozdelená na bloky so siedmimi prevádzkovými celkami, železnicou, logistickým terminálom, energetickou infraštruktúrou a skladmi. Z celkovej rozlohy areálu je zatrávnených 270 hektárov a rastie tam viac než 10 000 stromov. Mimo hlavného areálu sa nachádza Mechanicko-chemicko-biologická čistiareň odpadových vôd, ktorá patrí medzi najväčšie ekologické stavby regiónu. Spoločnosť Slovnaft, a.s., patrí medzi tri najmodernejšie rafinérsko-petrochemické komplexy v Európe. Pre rafinériu je kľúčový komplex EFPA (Environmental Fuel Project Apollo) a petrochemická časť zahŕňa najmodernejší polyolefínový komplex LDPE4 (polyetylén) a výrobnú jednotku PP3 (polypropylén).

Štartujú jesenné odstávky v Slovnafte, prispejú k zníženiu emisií a zvýšia bezpečnosť výroby

  • Čistá CCS EBITDA v druhom štvrťroku na úrovni 893 mil. USD je historicky najvyššia a o 153 % vyššia ako pred rokom
  • Čistá CCS EBITDA za prvý polrok dosiahla 1,559 mil. USD, čo je medziročný nárast o 60 %
  • EBIDTA Upstreamu za druhý štvrťrok sa v porovnaní s druhým štvrťrokom 2020 strojnásobila a výsledky Downstreamu vzrástli viac ako štvornásobne
  • Služby zákazníkom dosiahli za druhý štvrťrok historicky najvyššiu EBITDA na úrovni 164 mil. USD
  • Všetky strategické projekty úspešne pokračujú, náklady na organický kapitál boli v druhom aj prvom štvrťroku vyššie ako v minulom roku, pričom v druhom štvrťroku dosiahli 356 miliónov USD v súvislosti s normálnou prevádzkou
  • Kladný voľný cash-flow Skupiny MOL, vypočítaný zjednodušenou metódou, za prvý polrok v porovnaní s predošlým rokom výrazne stúpol na 922 mil. USD, keďže všetky hlavné segmenty v prvom polroku generovali pozitívny príspevok a výrazne prekročili aj úroveň výkonnosti spred pandémie
  • Usmernenie pre celoročnú EBITDA bolo aktualizované na „okolo 3 mld. USD” z úrovne „okolo 2.3 mld. USD”

Budapešt, 6. august 2021 – Skupina MOL dnes oznámila svoje finančné výsledky za prvý a druhý štvrťrok 2021. Za prvých šesť mesiacov Skupina MOL vygenerovala EBITDA vo výške 1,559 mil. USD, kým v druhom štvrťroku zisk pred zdanením, úrokmi a odpismi očistený o náklady súvisiace s precenením zásob (čistá CCS EBITDA) stúpol medziročne o 153 % na 893 mil. USD, čo je najviac v celej histórii Skupiny MOL. Výsledok ovplyvnilo silnejšie ropné makro prostredie, rekordne vysoké petrochemické marže, a tiež uvoľnenie obmedzení spojených s pandémiou Covid-19 a následný pozitívny vplyv na predaj. Silná EBITDA za druhý štvrťrok umožňuje Skupine MOL zvýšiť svoje celoročné usmernenie na rok 2021 na „približne 3 mld. USD“ z pôvodného „približne 2,3 mld. USD“.

Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Skupiny MOL Zsolt Hernádi k výsledkom uviedol: „S hrdosťou oznamujem, že máme za sebou najsilnejší štvrťrok v histórii Skupiny MOL. Náš odolný integrovaný podnikateľský model dokázal nielen úspešne zvládnuť výzvy, ktoré priniesla pandémia Covid-19, ale zachytil aj súčasný silný komoditný cyklus. V druhom štvrťroku sme dosiahli čistú CCS EBITDA na úrovni 893 miliónov USD, čo znamená, že aktualizujeme naše celoročné usmernenia na približne 3 miliardy USD z predchádzajúcich 2,3 miliardy USD. Pri výhľade do budúcnosti ma teší, že naše kľúčové projekty napredujú. Napĺňame tak naše strategické plány na ceste do roku 2030 a ďalej.“

Čistá CCS EBITDA Downstreamu za druhý štvrťrok vzrástla medziročne o 305 % na 447 mil. USD najmä vďaka veľmi silnej výkonnosti petrochémie, pričom rafinérske marže sa postupne zotavovali zo svojho minima, na ktoré sa prepadli v druhom štvrťroku 2020. V prvom štvrťroku 2021 generoval Downstream o 73 % lepší výsledok ako v rovnakom období minulého roka. Silný výsledok Downstreamu je daný predovšetkým vynikajúcou výkonnosťou petrochémie, ktorá dosiahla v apríli historické maximum integrovanej petrochemickej marže na úrovni 1035,8 EUR/t. Downstream v druhom štvrťroku vygeneroval voľný cash-flow na úrovni 307 mil. USD a stal sa najväčším prispievateľom v Skupine MOL. Z aktuálnych investícii dosiahol projekt Polyol na konci druhého štvrťroka 84 % dokončenosti.

EBITDA Upstreamu v druhom štvrťroku vyskočila na 336 mil. USD a bola presne trikrát vyššia ako pred rokom. Výsledok za prvý polrok dosiahol 645 mil. USD, čo predstavuje 117 % nárast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Sú za tým neustále rastúce ceny ropy a plynu. Objem ťažby ropy a plynu sa v porovnaní s prvým štvrťrokom 2021 mierne znížil o 5 % na 111,2 mboepd, a to v dôsledku údržby vo Veľkej Británii, prirodzeného poklesu ťažby v Spojenom kráľovstve, aj strednej a východnej Európe a nižšej produkcii ACG ovplyvnenej vyššími cenami ropy. Upstream je stále jedným z najväčších peňažných prispievateľov Skupiny MOL, pretože voľný cash-flow vypočítaný zjednodušenou metódou medziročne aj medzikvartálne vzrástol v druhom štvrťroku na 230 mil. USD.

Divízia Služby zákazníkom dosiahla v druhom štvrťroku 2021 historicky najvyššiu EBITDA, pričom sa medziročne zvýšila o 48 % na 164 mil. USD. Výsledkom vynikajúcej výkonnosti bol silný voľný cash-flow, ktorý v prvom polroku vygeneroval 230 mil. USD, čo je o 50 % viac ako pred rokom. Uvoľnenie obmedzení, spojených s pandémiou v hlavných krajinách Skupiny MOL v strednej a východnej Európe, pozitívne ovplyvnilo objemy predaja a nepalivovú maržu. Nepalivová marža sa v druhom štvrťroku zvýšila o 34 %, čo bolo dané silnou výkonnosťou v širokom spektre kategórií na maďarskom, rumunskom, českom a slovenskom trhu. Celkové objemy predaja sa v druhom štvrťroku medziročne zvýšili o 25 % v dôsledku zvýšenej mobility na cestách po uvoľnení opatrení. V druhom štvrťroku 2021 sa MOL spolu so svojou dcérskou spoločnosťou INA dohodli na kúpe OMV Slovinsko, vrátane 120 čerpacích staníc a veľkoobchodnej prevádzky. Počet prevádzok Fresh Corner v 2. štvrťroku vzrástol na 1,008 z počtu 984 v prvom štvrťroku 2021.

EBITDA segmentu Gas Midstream – Preprava zemného plynu v druhom štvrťroku v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka klesla o 48 % na 23 miliónov USD, nakoľko príjmy z tranzitu aj regulované príjmy klesli v dôsledku významne zníženej cezhraničnej kapacity a dopytu po preprave. Domáca preprava sa v druhom štvrťroku medziročne zvýšila o 32 %, pričom objem exportnej prepravy (na Ukrajinu, do Rumunska, Chorvátska a na Slovensko) sa výrazne znížil o takmer 87 %.

  • Fresh Corner oslavuje Deň hot dogov 50 % zľavou na „párok v rožku“ cez aplikáciu Slovnaft GO

  • V prvom polroku sa na čerpacích staniciach Slovnaft predalo približne 2 milióny hot dogov

  • Hot dogy sú obľúbené v celej sieti Fresh Corner Skupiny MOL v strednej Európe

  • Skupina MOL nedávno otvorila svoj 1000. Fresh Corner

Bratislava, 21. júl 2021 – Pochúťka pôvodom z Nemecka je už niekoľko generácií hviezdou street foodu. Slovnaft zaradil hot dogy do ponuky konceptu Fresh Corner v roku 2015 a spolu s rozširovaním siete ich predaj vytrvalo rastie. Len v prvom polroku tohto roka si zákazníci na Slovensku pochutnali na 2 miliónoch hot dogov, čo znamená, že denne vo Fresh Corneroch v priemere pripravia takmer 11-tisíc kusov tohto rýchleho teplého občerstvenia. Deň hot dogov, ktorý sa oslavuje tretiu júlovú stredu, sa Slovnaft rozhodol osláviť špeciálnou 50-percentnou zľavou na „párok v rožku“. Zľavu si môžu zákazníci uplatniť cez aplikáciu Slovnaft GO od 22. do 25. júla 2021.

Keď pred 150 rokmi mäsiar Charles Feltman predával párok v bielom rožku na pláži Coney Island v Brooklyne, zrejme netušil, že táto jednoducho a rýchlo pripravená pochúťka bude o pol druha storočia hitom po celom svete. Na opačnom brehu Atlantického oceánu začali nemeckí prisťahovalci predávať najskôr párky s kyslou kapustou. Neskôr sa prišlo na to, že existuje praktickejší spôsob servírovania tohto tradičného nemeckého jedla. Jedným z prvých predajcov hot dogov, ako ich poznáme dnes, bol práve Charles Feltman. Onedlho sa párky v rožku podávané s kapustou stali neoddeliteľnou súčasťou bejzbalových zápasov. Prelomovou pre popularitu hot dogu bola svetová výstava v Chicagu v roku 1893, odkiaľ sa podľa gastro historika Brucea Kraiga začala jeho triumfálna cesta do celého sveta. Dnes si môžete vychutnať stovky rôznych variácií tohto street foodu.

Len vo Fresh Corneroch na čerpacích staniciach je na výber 24 možností. Štyri základné druhy klobás a párkov si zákazníci môžu skombinovať so šiestimi druhmi omáčok a dresingov. Párky alebo klobása určené pre chrumkavú pochúťku majú najmenej 80 percent mäsa a sú prepečené na 75 °C. Vo Fresh Corneri pripraví obsluha hot dog priamo pred očami zákazníkov. Samotná príprava trvá len pár minút, preto si ho obľúbili aj ľudia, ktorí majú naponáhlo a nechcú strácať čas. Táto pochúťka je horúcim adeptom na jedno z najobľúbenejších jedál nielen na Slovensku, ale v celej širokej sieti čerpacích staníc Skupiny MOL s konceptom Fresh Corner. Od Česka až po Jadranské more je vybudovaná už tisícka Fresh Cornerov, a tak sa svojho obľúbeného street foodu nemusia ľudia na cestách vzdať ani v zahraničí.

Skupina MOL začala na svojich čerpacích stanicach, vrátane siete Slovnaft, zavádzať koncept Fresh Corner pred šiestimi rokmi. V súčasnosti ponúka čerstvé sendviče, pečivo a hot dogy každá druhá čerpacia stanica Skupiny MOL. O úspechu tohto konceptu svedčí skutočnosť, že napriek pandémii Skupina MOL predala v minulom roku v regióne 10 miliónov hot dogov.

O koncepte FRESH CORNER

Fresh Corner je medzinárodnou značkou občerstvenia na čerpacích staniciach Skupiny MOL, ktorej členom je aj Slovnaft. Motoristi si môžu Fresh Corner ponuku vychutnať na 1000 čerpacích staniciach v regióne strednej Európy. Značka je na slovenskom trhu na čerpacích staniciach Slovnaft od júla 2015, keď boli otvorené prvé kaviarne v Záhorskej Bystrici, Lučenci a Vyšnom Kubíne. V nasledujúcich rokoch sa ich počet postupne zvyšoval a dnes už sú v takmer celej sieti čerpacích staníc Slovnaft. Do konca tohto roka bude koncept Fresh Corner súčasťou 237 čerpacích staníc Slovnaft z celkového počtu 253. Do ich vybudovania investoval Slovnaft zatiaľ približne 60 miliónov eur.

Pozrite si video, ako sa pripravuje chutný hot dog vo Fresh Corneri.

Stavba lešenia sa chýli ku koncu, keď zrazu ľudí, čo tam pracujú, prekvapí toxický mrak kyslého plynu so sírovodíkom. Netesnosť na potrubí vo výške ôsmich metrov nebezpečne ohrozuje okolie a preteky s časom sa začínajú. Ľudia strácajú vedomie, padajú z výšky, ktorí môžu, utekajú.

Vonkajší operátor preveruje signál plynovej detekcie. Vidí bežiaceho pracovníka dodávateľskej firmy a dozvedá sa, že únik nebezpečných látok z potrubia spôsobil nebezpečnú situáciu. Vie, že treba konať.

Aktivizujú sa zložky havarijnej odozvy a na mieste udalosti sa začína profesionálny zásah hasičov. Táto nežiadúca udalosť je simuláciou hromadného nešťastia s vysokým počtom zranených a má preveriť reakciu všetkých zúčastnených zložiek. Nový prvok v riadení nežiadúcej udalosti – Incident Command System vo všetkých smeroch riadenia poskytuje priestor na vytvorenie viacerých úrovní velenia so zapojením zložiek Integrovaného záchranného systému. Hasičská jednotka Závodného hasičského útvaru je do niekoľkých minút na mieste, odnáša zranených ľudí v bezvedomí do bezpečia, inštaluje zariadenie na skrápanie toxického mraku, stanovujú sa oblasti – zóny nebezpečenstva. Veliteľ zásahu dáva pokyn na privolanie vonkajších posíl Integrovaného záchranného systému a do akcie sa zapájajú aj jednotky Hasičského záchranného útvaru Bratislavy. Hlásia sa ďalšie prevádzky ohrozené sírovodíkom...

Slovnaft ako SEVESO podnik má zo zákona povinnosť precvičovať havarijné scenáre vnútorného havarijného plánu a reakciu na nežiadúcu udalosť. V scenári s únikom toxického mraku sa zosúladili s kolegami z Hasičského záchranného útvaru Bratislavy a celú zložitú operáciu riadili skupiny havarijnej odozvy – operatívny štáb prevádzky a havarijná komisia Slovnaftu. „Záchranné zložky sú v prvom rade zodpovedné za záchranu životov a v druhom rade za zabránenie ďalším škodám na ľudskom zdraví, životnom prostredí a majetku. Hasiči, zdravotníci a polícia majú v rôznych fázach záchrannej operácie činnosti, ktoré sú spoločné a iné, ktoré sú odlišné a špecifické. Napriek tomu musia úzko spolupracovať a v každom časovom úseku mať prehľad o aktivitách spolupracujúcich zložiek,“ hovorí Peter Mock, špecialista Požiarnej a procesnej bezpečnosti Slovnaftu a autor scenára cvičenia.

Simulácia zásahu vo výrobnej zóne a koordinácia centier riadenia havarijnej odozvy sú dôležité nielen pre Slovnaft. Súčinnosť Závodného hasičského útvaru s dispečingom Výroby a Hasičským záchranným útvarom Bratislavy dáva obyvateľom hlavného mesta istotu, že tieto vysoko profesionálne útvary dokážu efektívne spoločne zasiahnuť vždy, keď to bude potrebné.

  • V regióne strednej Európy bol otvorený 1000. Fresh Corner
  • Na Slovensku je v súčasnosti 233 Fresh Cornerov
  • Úspech konceptu potvrdzuje skutočnosť, že Skupina MOL v roku 2020 predala v regióne 46 miliónov šálok kávy, z toho viac ako 8 miliónov šálok na Slovensku, a to aj napriek pandémii

Budapešť, 16. júla 2021 – Skupina MOL nedávno odovzdala do užívania 1000. Fresh Corner v regióne strednej Európy. Konkrétne ide o čerpaciu stanicu pri maďarskej obci Leányfalu, ktorá ponúka špecifické služby. Svoje čerpacie stanice začala Skupina transformovať do konceptu Fresh Corner zhruba pred šiestimi rokmi a dnes takmer každá druhá čerpacia stanica ponúka zákazníkom čerstvé jedlo a kvalitnú kávu.

O úspechu konceptu svedčí najmä skutočnosť, že napriek pandémii Skupina MOL predala v minulom roku v sieti kaviarní Fresh Corner 46 miliónov šálok kávy. Z toho viac ako 8 miliónov šálok na Slovensku. Tieto čísla vysoko prevyšujú všetky predaje kaviarenských spoločností. Najobľúbenejšou voľbou je espresso, ale preferencie zákazníkov sa v jednotlivých krajinách líšia. Kým väčšia káva, tzv. americano, si získala obľubu najmä na Slovensku a v Českej republike, v Chorvátsku a Bosne a Hercegovine vedie espresso macchiato. Z gastro ponuky Fresh Corneru je jednoznačne najobľúbenejším hot dog. Vlani sa ich v celom regióne predalo 10 miliónov kusov. Za prvých šesť mesiacov tohto roka to bolo len na Slovensku takmer dva milióny, to znamená, že denne si u nás zákazníci kúpia takmer 11-tisíc hot dogov. V rámci gastro ponuky Fresh Corner nájdete tiež čerstvé bagety či dopekané pečivo. Zo sladkej ponuky sú najobľúbenejšie croissanty. Aj tu však existujú regionálne rozdiely. V Maďarsku sú najpredávanejšími dolky a čokoládové rolky, v Českej republike šišky a závitky plnené pudingom, na juhu burek a na Slovensku pletenky s pekanovými orechmi a javorovým sirupom.

Koncept Fresh Corner však reaguje aj na ďalšie potreby zákazníkov. Spotrebiteľský prieskum Skupiny MOL ukázal, že väčšina motoristov chce v súčasnosti viac než len rýchlo natankovať. Na cestách očakávajú gastronomický zážitok, možnosti na oddych a pestrosť ponuky tovaru a služieb. Fresh Corner sa zameriava na to, aby ľuďom na cestách okrem lahodnej kávy a občerstvenia ponúkol aj kvalitne strávený čas so všetkým potrebným vybavením. Preto čoraz viac čerpacích staníc ponúka aj terasu na sedenie, detský kútik, priestor na prebaľovanie či ihrisko alebo zónu na vyvenčenie psov.

„Pri rozširovaní siete Fresh Corner je východiskom naša dlhodobá stratégia do roku 2030. Jej cieľom je uspokojiť čo najširšie spektrum potrieb zákazníkov poskytovaním najvyššej možnej kvality. V uplynulých rokoch sme sa veľa naučili a vďaka našej práci sa nám podarilo nastaviť v oblasti starostlivosti o zákazníkov vysoký štandard, ktorý oceňujú zákazníci od Českej republiky až po Čiernu Horu. Po pandémii budeme čeliť výzvam budúcnosti s novým odhodlaním a v súlade s našou aktualizovanou stratégiou budeme pokračovať v transformácii našich čerpacích staníc, aby sme maloobchodné služby MOL priblížili ešte širšej verejnosti,“ vysvetľuje Péter Ratatics, viceprezident Skupiny MOL pre služby zákazníkom.

Tisíci Fresh Corner pri obci Leányfalu potvrdzuje, že popri štandardizácii služieb na svojich čerpacích staniciach kladie Skupina MOL dôraz aj prispôsobovanie sa miestnym špecifikám. Keďže obec Leányfalu leží neďaleko križovatky európskych cyklistických ciest Eurovelo 6 a je obľúbeným cieľom cyklistov, súčasťou čerpacej stanice je aj servis pre bicykle s pumpou a náradím a nabíjačkou pre elektro bicykle.

Na Slovensku aktuálne zákazníkom ponúka svoje produkty a služby 233 Fresh Cornerov. Spoločnosť Slovnaft pracuje na ďalšom skvalitňovaní a modernizovaní nielen pôvodných čerpacích staníc do konceptu Fresh Corner, ale aj tých už zrekonštruovaných. Cieľom je lepšie sa prispôsobiť potrebám zákazníkov a naplniť ich očakávania.

MOL otvoril 1000. Fresh Corner

Foto: Čerpacia stanica pri maďarskej obci Leányfalu, 1000. Fresh Corner Skupiny MOL.

×
{{-- content goes here from dom --}}
PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Len nevyhnutné cookies podľa § 109 ods. 8 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách, konkrétne dočasné cookies a súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • M_GDPR_CONTENT_LIST_ITEM_2
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnostiSLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Zásady používania súborov cookie

Zásady ochrany osobných údajov

Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×